Filtrera på:
Sortera efter:
What is new in tourist search behaviour?
Study of the design and execution of an open innovation contest on visualization designs in the tourism industry
Mapping of open innovation practices in the tourism industry
Understanding the challenges and opportunities of Skånes tourism ecosystem
Våga ta steget mot interaktiva platsförankrade upplevelser
Who am I if you can’t see me? The “self” of young travellers as driver of eWOM in social media
Platsbaserade digitala upplevelser Platsbaserade digitala upplevelser – metodhandbok för innovationer inom besöksnäring
BFUF Rapport #9 Schweden Schweden
BFUF Report #8 A Growing Industry During Times of Change
Framtidens fysiska mötesplats
Digitalisering och visualisering av guidetjänster – ett kommunikativt perspektiv
Lunds universitet, Institutionen för service management och tjänstevetenskap
Våga ta steget mot interaktiva platsförankrade upplevelser
Karlstads universitet
Besöksanledningars vara eller icke-vara: informationsspridningens betydelse för attraktioners framgång
Lunds universitet, Institutionen för service management och tjänstevetenskap
BFUF Rapport #6 Morgondagens turist – hur ska besöksnäringen bemöta e-generationen?
Morgondagens turist – Hur ska besöksnäringen bemöta e-generationen?
Luleå tekniska universitet
Nyckelindikatorer för betalningsvilja/turismflexibilitet
Lunds universitet, Institutionen för service management och tjänstevetenskap