Filtrera på:
Sortera efter:
Places in good graces: The role of emotional connections to a place on word-of-mouth
Co-creative place innovation in an arctic town
Rädslans geografi – turistdestinationen i skuggan av föreställningar om terrordåd
Lunds universitet, Institutionen för strategisk kommunikation
Spaning om stadens utveckling, kapitel
Orienteringsbok: Platsinnovativa stadskärnor
Place Innovative Synergies for City Center Attractiveness: A Matter of Experiencing Retail and Retailing Experiences
Våga ta steget mot interaktiva platsförankrade upplevelser
Platsbaserade digitala upplevelser Platsbaserade digitala upplevelser – metodhandbok för innovationer inom besöksnäring
Den lilla stadens attraktivitet: Vilken roll och betydelse har handeln och besöksnäringen?
Handelns Forskningsinstitut (HFI)
Attraktiv stadskärna genom platsinnovativa synergier
Luleå tekniska universitet
From Santa Claus to yodeling: International tourists' brand knowledge of Swedish Lapland
Tourism networking for regional place innovation in Swedish Lapland
Orienteringsbok: Platsinnovation för ett attraktivt samhälle
Framtidens fysiska mötesplats
Orienteringsbok: Platsinnovation för ett attraktivt samhälle
Piteå science park föreläser i riksdagen om platsinnovation
Platsinnovationer i Piteå
Balettpremiär på attraktiv plats – platsinnovation
Våga ta steget mot interaktiva platsförankrade upplevelser
Karlstads universitet
Attraktiva varumärken i besöksnäringen – Från image till position
Luleå tekniska universitet