Filtrera på:
Sortera efter:
Employee perceptions of employers’ creativity and innovation: Implications for employer attractiveness and branding in tourism and hospitality
Access to Nature through Tourism : A Study of Four Perspectives on Inclusive Nature-based Tourism
Kunskapsturism som attraktion och resurs
Centrum för turism, Göteborgs universitet
Handelsrådets dag 2020
En perfekt plats
Luleå business region näringslivsfrukost
This Is My Hometown! The Role of Place Attachment, Congruity, and Self-Expressiveness
International Journal of Tourism Cities The narrative rhythm of terror: a study of the Stockholm terrorist attack and the “Last Night in Sweden” event
Småstadens kamp: Vad gör en stadskärna attraktiv och levande?, slutrapport
Attraktiva stadskärnor genom platsinnovation, slutrapport
What’s love got to do with it?: Place brand love and viral videos
Places in good graces: The role of emotional connections to a place on word-of-mouth
Rädslans geografi – turistdestinationen i skuggan av föreställningar om terrordåd
Lunds universitet, Institutionen för strategisk kommunikation
Tillgänglig och inkluderande naturturism: goda exempel på universellt utformade produkter
Mittuniversitetet/Etour
BFUF Rapport #12 Legacy och evenemang – En modell för att arbeta långsiktigt med effekter av evenemang
What is new in tourist search behaviour?
Branschkoden
HRF och Visita
BFUF Rapport #10 Sikte mot pallen – En studie av svenska sportevenemang och deras deltagare
BFUF Rapport #9 Schweden Schweden
Attraktiva arbetsgivare: Employer branding i handels- och besöksnäring
Luleå tekniska universitet