Varumärke, marknadsföring

Filtrera på:

Sortera efter:

I just work here! Employees as co-creators of the employer brand

Let's stay together – The mediating role of self-congruity and place attachment on residents' likelihood to stay

Using crossmodal correspondences as a tool in wine communication

Attraktiva arbetsgivare

Med ett starkt varumärke är det lättare att hitta och behålla rätt kompetens. Hur kan arbetsgivare i besöksnäringen bli mer…

Säkert!

Besökare upplever svenska besöksmål som trygga. Men, hur skapar man säkra platser och hur bemöter man ryktesspridning om något händer?Medverkande: Cecilia…

Årets ciceron 2020

Social marknadsföring genom evenemang Hur kan evenemang skapa långsiktig förändring för samhällets bästa? Henrik Jutbrings forskning visar att sociala, intensiva…

Co-created employer brands: the interplay of strategy and identity

Action research for digital media innovations: Interventions for destination development

Access to Nature for Persons with Disabilities: Perspectives and Practices of Swedish Tourism Providers

Nyfiken

Kunskapsturism som kan utveckla besöksnäringen Allt fler erfarna, kunniga och medvetna resenärer efterfrågar upplevelser där man lär sig något och…

An image worth a thousand words? Expressions of stakeholder identity perspectives in place image descriptions

Employee perceptions of employers’ creativity and innovation: Implications for employer attractiveness and branding in tourism and hospitality

Access to Nature through Tourism : A Study of Four Perspectives on Inclusive Nature-based Tourism