Filtrera på:
Sortera efter:
I just work here! Employees as co-creators of the employer brand
Attraktiva arbetsgivare
Med ett starkt varumärke är det lättare att hitta och behålla rätt kompetens. Hur kan arbetsgivare i besöksnäringen bli mer…
Man blir paff
Yrkeselever inom hotell och restaurang om sexuella trakasserier och vad utbildningarna kan göra Att motverka sexuella trakasserier är en strategiskt…
Sexhandel
Hur besöksnäring kan motverka prostitution och sextrafficking Att motverka prostitution och människohandel är en hållbarhetsfråga för svensk besöksnäring. Allt fler…
Co-created employer brands: the interplay of strategy and identity
Kompetent, kunnig och stolt: Lärande som varumärkeslöfte i besöksnäringen
Luleå tekniska universitet
Social hållbarhet för framtida medarbetare inom hotell- och restaurang
Linnéuniversitetet
BFUF rapport #16 Attraktiva arbetsgivare – Employer branding i besöksnäringen
Employee perceptions of employers’ creativity and innovation: Implications for employer attractiveness and branding in tourism and hospitality
En perfekt plats
Handelsrådets dag 2020
Luleå business region näringslivsfrukost
Branschkoden
HRF och Visita
Attraktiva arbetsgivare: Employer branding i handels- och besöksnäring
Luleå tekniska universitet